22 Mart 2012

Baykuşlarımız..




Uzun zaman oldu yazmayalı maalesef. Ama bu sürede yazacak şeyler birikiyor neyse ki...
Eminönü maceramızı, dikiş ve çalışma odası düzenlememi, ilk patchwork (kırkyama) çalışmamı, tığla yaptığımız yün yastıkları, Zeynep'in 3 yaş kurabiyelerini çok yakında paylaşacağım tek tek. Şimdi arayı daha fazla uzatmadan. Evin dört köşesinden toplayıp fotoğraflarını çektiğimiz baykuşlarımı, hatırlayabildiğim kadarıyla nerelerde bulunabileceklerini paylaşayım dedim.








Seyahat baykuşları;
Sağdaki ikisi benim ilk aldığım baykuşlar, bir Kapadokya'da turunda rastladım kendilerine, o zamanlar moda olmadığından her yerde baykuşlu objelere rastlamak mümkün değildi. Kültür turlarının mağazalarda geçen kısımlarından hoşlanmasam da bu kez iyi ki gitmişiz o mağazaya demiş, tüm gün bakıp bakıp gülümsemiştim baykuşlarıma. Metal olan bir kolye ucu, kafası ve kanatları hareket ediyor üstelik. Diğeri lüle taşından. Siyahlar ve büyük duvar süsü olan  maviyolculuk alışveriş molasında Göcek ve Bozburun'dan alındılar. Lületaşı diğer iki beyaz Eskişehir'den hediye olarak geldiler.

Bu arkadaşlar biraz daha uzaklardan. Kahverengi olan üçü Endonezya'dan Ebru ile geldiler. Diğer ikisi Atina'dan, balayı hatırası...

İstanbul baykuşları;


Bu iki fotoğraftaki baykuşların hepsi Eminönü, Şark Han'dan.. Soldaki üçlü Ebru'dan sağdakiler Annelerin en güzelinden... Alttaki en sevdiğim şu sıralar, tek kalmıştı ve ben görünce bir süre inanamadım onu bulduğuma...


Takı baykuşlar;



 Soldakiler Koton'dan, sağdakilerin hepsi ablamdan hediyeler...








Sağdakini maalesef nereden aldığımızı hatırlayamıyorum.
Soldaki küpelerin ilki C&A'dan, kolyesi de vardı ama o an almadım ve sonra da bulamadım maalesef.
İkinci küpeler Accessoriz'den kardeşimin hediyesiler.

Giyilebilen baykuş mu olur ?
Olmaz mı... Sadece ortadakini bulabileceğiniz yeri biliyorum, C&A, bu yaz sezonundan.
Son olarak, eşimin hediyesi bol baykuşlu çalışma matı, Akademi Çocuk isimli bir markanın D&R ve Toyzz Shop'da bulabilirsiniz.

Evde bir kaç baykuşa daha rastladım fotoğrafını çekmediğimiz, artık bir daha ki sefere. 
Şimdi yapılacaklar arasında baykuşlu yastıklar var. Seviyor muyum ne ?


2 yorum:

Sibel dedi ki...

Çok güzeller!!!

Ozlem dedi ki...

Değil mi! Bir gün mor bir baykuş bulacağım blog logomuz olur belki :)