03 Ağustos 2011

Mor Baykuşlar

Nerede bu ebruozlem’in, ozlem’i  soruyorum kendime şimdi.  Geziyor, dikiyor, boyuyor, okuyor, izliyor paylaşacak çok şey biriktiriyor, ama artık yazmalı yazmalı… Küçük küçük gezmeleri, Bozcaada’nın güzelliğini, evleri, şarapları, Çeşme’nin çiçeklerini, eski evleri, sakızlı kahvelerini. Balkon boyama maceramızı, Arya bebeğin kapı süsünü, kurabiyelerini… Ama önce artık sizinde olabilecek Bay Pisileri, yeni blogumuz Mor Baykuşları


Neredeyse bir yıl olmak üzere ilk baykuş çantalarımızı yapalı. Çok güzelll, ben de istiyorum diyenlere artık cevabımız var. Biraz boyutlarını değiştirdik, kumaşını destekledik,  üç tane yeni çanta yaptık. Onları ve diğer üretimlerimizi paylaşmak içinde Mor Baykuşlar isimli bir blog ve pasaj’da bir dükkan açtık. Bize destek veren her güzel insana teşekkürlerimizle…



6 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

ooo çok güzelmiş bunlar, ellerinize sağlık...

MorBaykus dedi ki...

Çok teşekkür ederiz sevgili Buket...
Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben çok severim Baykuşları, sayfana bayıldım, sevgiler:)

MorBaykus dedi ki...

Çok teşekkür ederiz.
Biz ikimizde bayılıyoruz baykuşlara...
Baykuşlu daha çok çok şey yapmak istiyoruz.

bırtutamkekik dedi ki...

bloğunuzda şöyyyle bir gezinti yaptım ama sayfalarınıdan ayrılmam kolay olmadı:)
ne hoşş şeyler paylaşmışsınız..
kitaplarla ilgili bölümler zaten beni aldı götürdü...
nice güzel paylaşımlara...
sevgilerimle...

MorBaykus dedi ki...

Merhabalar Sevgili Ayşegül...
Çok teşekkür ederiz bu güzel yorumun için, bizim için de sizin blogunuzu keşfetmemize vesile olmuş oldunuz...
Paylaşımlarınızı bekliyoruz.
Sevgiler...