25 Mayıs 2010

Yaza Merhaba Diyen Pareo ve Çantalar

 "Sıcak çok sıcak daha da sıcak olacak beni severseeeen..." *
Yazın gelişi kelebeğin kozadan çıkıp kanatlanışının en görkemli anı gibi... Yemyeşil ağaçların, rengarenk çiçeklerin, sabahları sesleriyle uyandığımız kuşların vakti geldi. Ve tabi gezi planlarının, tatil özlemlerinin umutlarının da... Bir de yazlıklar ve kışlıklarla boğuşmak var, ayrı bir yazı konusu olarak kullanmadığınız her şeyden kurtulun derim özellikle yaza başlarken.

Yeni bir geziye çıkmadan önce Ebru ile beraber dolu dolu iki hafta geçirdiğimiz için yine çok coşkulu ve çalışkanım.  İnce, yazlık ve canlı renklerde kumaşlar ön raflara yerleşince aklıma deniz, güneş ve mavi yolculuk geldi. Ardından bir süredir herkese bahsedip üzerine çalıştığım, sayfamıza eklemek için beklediğim pareolar ve plaj çantaları nihayet tamamlandılar. Kumaş seçimleri, kalıplar, ölçüler, süslemeler derken sürekli değiştikleri için, yapım aşamalarını bir başka yazıda paylaşacağım. Güzel bir yaz geçirmenizi dilerim.



Pareo ve çantaları http://ebrozlem.pasaj.com adresinden satın alabilirsiniz.




* Bülent Ortaçgil’in 2. Perde albümündeki “Sıcak” isimli şarkıdan alıntıdır.

Bu sıralar nedendir bilinmez Ortaçgil şarkılarından alıntılar yapar olduk. Prova mankenimin adını “Şık Latife” koydum mesela Ebru’da “Suna Abla” koymak niyetinde... Selam olsun içimizi sımsıcak yapan şarkıları için Sevgili Bülent Ortaçgil’e...


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba,özlemcim ellerinize sağlık çok şık olmuşlar çok beğendim.Zamanlamada mükemmel tatil hazırlıkları yapılan bir dönemde böyle güzel seçeneklerin olması harika özellikle çantayla pareonun takım olması heryerde bulunması zor olan birşey...Mor olana göz koydum ilk müşteriniz ben olabilirim alışveriş listeme ekledim haberiniz olsun :))değişik renk ve modellerin devamını bekliyorum merakla..